#SOSACCIONES #ALBERTOVETEYA

En casu de querer delegar les aiciones en nome de l'A.P.A.R.O, podéis entrar na so páxina web, www.aparo.es y descargar el formulariu que tenéis a la vuesa disposición  y presentalo na Cai Campumanes 12 Uviéu, nel Centru Social “Campumanes” onde van tener habilitáu un llocal n'horariu de 09:00-14:00 y de 16:00-20:00.

Sinon pue descargase los formularios anantes, vais tener a la vuesa disposición los mesmos nel sitios enantes mentáu y vais poder rellenalos sobre la marcha.

Ye imprescindible una fotocopia del DNI del titular de les aiciones.

A la de rellenar el formulariu UNICAMENTE correspuende rellenar al Titular de les acciones la parte que pertenez al accionista, informando del so NOME Y APELLÍOS, CASA, DNI, NUMBERU D'AICIONES y VALOR DE LES MESMES, Según la firma y fecha de delegación.

En casu de tener dalgún tipu de dulda a la de rellenar (les más comunes seria nel númberu d'aiciones o nel so valir) encamentamos que la dexen en blancu y rellenárase una vegada comprobáu los datos.

Nota: Solamente puede delegar el titular de les aiciones, nun esiste nenguna posibilidá qu'un terceru delegue en nome del otru.

0 comentarios: